Khamis, 25 Julai 2013

salam ramadhan

salam... ramadhan telah tiba... lama dah nak masuk 3 minggu... 
Alhamdullilah dalam masa bulan ramadhan yang mulia nie.. bermacam2 dugaan n kegembiraan yang aku alami.. kedukaan.. susah nya nak dapat duit..
yang happy.. alhamdullilah aku baru dapat new job.. pemulaan nya aku mintak keje biasa je, tapi tawaran yang aku dapat diluar jangkaan aku...sekarang aku dalam training manager... 
rezeki aku kan... seronok dan berpatutan apa yang aq kejar selama nie...
walaupon pelik... dan kerja aku jauh dari bidang yang aku belajar.. tapi alhamdullilah..
didunia yang aku hidup ini.. aku belajar banyak pekara..macam2 jenis orang aku jumpa,, dari segi rupa, perangai dan kebaikan mereka.. 
thanks a lot kepada mak, abah n adik2 aku... and y terutama sekali my fiance..
berkata kesabaran dye tunggu aku kerja.. tanggung aku time belajar...alhamdullilah...
harap aku tabah untuk meneruskan kerja nie.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan