Rabu, 30 Januari 2013

penantian p'1..

okeh, untuk hari nie..dipetang2 hari yang membosankan ini!
huhuhuhu... masa berlalu tanpa berhenti dan berehat.. begitu juga la hati aku yang makin berdebar2 menunggu hari bersejarah part 1 aku...insyallah tanpa aral melintang 24/3 nie terjadi la satu peristiwa  penting antara aku dengan si dye. segala persiapan rancak berjalan.. hurm, masih tertanya2.. benarkah? cepat nya masa perkenalan aku gan dye berlalu... sungguh cepat.. dye pun da merisik.... dan akan membuat ikatan bulan 3 nie! excited aku tak payah tanya la kan... sangat2 excited pluss takot.. banyak nye urusan perlu dijalankan hingga hari bahgia tu... doa kan aku yang terbaik ye... AMIN~
                        
                     
                   
                    love u budax busukk :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan