Rabu, 22 Ogos 2012

dijalan gelap itu.....

excited dengan kewujudan raya...so, nak buat entry pasal raya..hehehehe...
si dia....braya dengan aku tahun nie die kampung aku... ingat kan tak best kampung aku bg dye..upanya..dye da buat cam tu lak kampung dye...ramah sangat gan sedara mara..pak cik makcik...hahahha..sampaikan tak nak balik dah!!!ok raya kedua kami balik ke rawang kami gerak dalam pukul 7 p.m.. ok dari situ start la sebuah drama...jem yang teruk dari skinchan.. tanjung karang...dan kuala selangor.. di tanjung karang kami berhenti makan dan berehat...almaklum la... adik aku dua owg perempuan tu pon ada..keletihan mereka...dalam pukul 9.30 kami memulakan perjalanan..adik aku yang ira tu kata nya nak sampai uma sebelum pukul 11..nak tengok cite khairul fahmi dye la..excited terlebih lak dye..hahahaha...di kuala selangor nak ke ijok..kami tahu jem nya akan melambatkan perjalanan kami...so, si dyee..mengambil jalan pintas mengikut jalan dalam ijok ke rawang..lalu di bistari jaya nak ke rawang...YA ALLAH.. jalan yang kami ikot tu terlalu gelap..dan yang amat tak disangka..hanya kereta kami sahaja disana...susuah nak nmpak kete lain....dengan kabus nya... si dye.. memberi tahu aku tawakal saja dan percaya pada nya..kami hanya nampak kegelapan..kegelapan...dan kegelapan... adik2 aku semua nampak kerisauan....dorang cakap macam dalam cerita hantu pulak...hahhaha... sangat terutang budi pada si dye...tq sayang...dan...kami selamat sampai ke rumah lagi 5 minit pukul 11 p.m..:)



                       sangat saya kamu...




































































































































































































































































































































































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan